בכיר בחיזבאללה חוסל בתקיפה מדויקת בלבנון

    שלמה ריזל 1 Comment on בכיר בחיזבאללה חוסל בתקיפה מדויקת בלבנון

    ג'וואד א-טוויל, מפקד שטח של ארגון חזבאללה, מדרג המפקדים הבכירים ביותר בכוח רדואן, חוסל הבוקר בתקיפת כטב"ם בח'רבת סלם המרוחק 20 ק"מ מהגבול עם ישראל. לפי דיווחים לא מאומתים – מדובר בסגירת מעגל שכן אל טאוויל היה אחראי על הירי לבסיס הפיקוח האווירי בהר מירון

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיסול ממוקד? דיווחים לבנוניים: כטב"ם ישראלי תקף רכב בח'רבת סלם. מדובר באזור המרוחק 20 ק"מ מהגבול עם ישראל, בתחילה דווח על הרוג 1 אך בהמשך התקבלו דיווחים פלסטיניים כי מספר ההרוגים בתקיפת הרכב עלה ל-3.

    כלי תקשורת ערביים מדווחים בשעה האחרונה כי ברכב שהותקף היה גורם בכיר בחיזבאללה. תקיפה שמיוחסת לישראל. לדיווחים אין אישור מצד כלי תקשורת המזוהים עם חיזבאללה. ככל הנראה, ה"בכיר" שחוסל בדרום לבנון הוא ג'וואד א-טוויל, מפקד שטח של ארגון חזבאללה, שקיבל את התפקיד אך לפני מספר שבועות, והיה מדרג המפקדים הבכירים ביותר בכוח רדואן.

    לפי דיווחים לא מאומתים – מדובר בסגירת מעגל שכן אל טאוויל היה אחראי על הירי לבסיס הפיקוח האווירי בהר מירון. גורם ביטחוני צוטט ברויטרס ״זו הייתה תקיפה כואבת מאוד״.

    במקביל, בתגובה לשיגורים מלבנון: מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו תשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון לצד אתרים צבאיים בהם פעלו מחבלי הארגון.

    play-sharp-fill



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כן יאבדו וכן ירבו אמכי"ר